Loading...
Detaylı Bilgi Al
Bizimle İletişime Geçin

Hizmetler

Dijital Dönüşüm Danışmanlığı

Firmaların mevcut durumlarını analiz ederek. Dijital dönüşüm rotalarının belirliyoruz.

Kurumsal yapının yenilenmesiyle çalışanları sürece dahil ederek dijital dönüşüm sürecini etkili ve verimli yürütülmesini sağlıyoruz.

Dijital dönüşüme paydaşların dahil olup olmadığını, dijital kaynaklardan ne ölçüde yararlanıldığını tespit ediyoruz. Bu sayede yetenekli iş gücüne yatırım yaparak daha yüksek performans sağlanacak uygun ortam oluşturuyoruz.

Dijital dönüşüm sonrasında işletmenin yöneticilerinin daha sağlıklı güvenilir verilerle etkin kararlar almasını sağlıyoruz.

İşletmenizde dijitalleşerek performans artışı istiyorsanız!

...
...

Özelleştirme ve Entegrasyon

Kullandığınız fonksiyonel uygulamalar ile Logo uygulamaları arasındaki entegrasyon sürecinde işletmenizin ihtiyacına en uygun özelleştirilmiş uygulamaları deneyimleyin. Aynı zamanda size özel oluşturulan uygulamayı mevcut Logo uygulamalarınıza uzman ekibimizle entegre edelim.

Web Servis, REST API, Windows Service, Web veya Masaüstü uygulamaları ile, fonksiyonel uygulamanızda sahip olduğunuz verilerin farklı platformlarda da etkili kullanımı için Java, JavaScript, .NET Framework, .NET Core, HTML5 gibi teknolojilerle masaüstü ve mobil ortamlarda, bu platformlar arası veri aktarımları için deneyimli kadromuzdan yararlanın.

Proje Yönetimi

Proje Yönetim Metodolojimizi dayandığı temel ilkelerimiz:
  • Anahtar kullanıcılar ve danışmanlar arasındaki iş birliğini yüksek tutmak, kullanıcıların sürece aktif katılımlarını sağlamak, böylelikle yaşanabilecek olumsuzlukları erkenden görebilmek
  • Kullanıcıların ürünlere erkenden adapte olmasını sağlamak; bu sayede süreçlere uyan, geliştirilmeye müsait veya uymayan özellikleri erkenden öngörebilmek
  • Projelerin kapsam, maliyet ve zaman boyutlarının disiplinli bir şekilde yönetilmesini sağlamak,
  • Proje risk ve kazanımlarını yakından takip etmek, değişiklik yönetimini uygulayarak proje kazalarını minimuma indirmek, projenin kaliteli teslimini güvence altına almak
...
...

Proje Sonrası Destek Hizmeti

  • Proje sonrası destek hizmeti ile işletmenizin verimliliğini, müşteri memnuniyetini, rekabet gücünü artırabilir, iş sürekliliğini sağlayabilir, maliyetleri azaltabilirsiniz.
  • Proje sonrası destek hizmeti için bir sözleşme imzaladığınızda, NETGO uzman kadrosu sizinle iletişime geçer, işletmenizin ihtiyaçlarını analiz eder, size en uygun destek paketini sunar.
  • Destek paketiniz kapsamında Yerinde Destek, Çağrı Merkezi, Uzak Bağlantı ve Sistem Bakımı hizmetlerinden yararlanabilirsiniz.
  • Yerinde Destek hizmeti ile NETGO'nun uzman personelleri işletmenize gelerek kullanıcılarınızın sorunlarını çözer, eğitim verir, yeni taleplerinizi alır. Çağrı Merkezi hizmeti ile NETGO'nun çağrı merkezi hizmeti telefon veya e-posta yoluyla kullanıcılarınızın sorularını yanıtlar, sorunlarını giderir, taleplerinizi kaydeder. Uzak Bağlantı hizmeti ile Netline uzman personelleri internet üzerinden işletmenizin sistemine bağlanarak kullanıcılarınızın sorunlarını çözer, güncelleme yapar, yeni taleplerinizi alır. Sistem Bakımı hizmeti ile NETGO'nun uzman personeli işletmenizin sistemini düzenli olarak kontrol eder, bakım yapar, performansını artırır.

Projeleriniz hayata geçirildikten sonra da NETGO'nun uzmanlarından ve tecrübelerinden faydalanın.

Özel Yazılım Geliştirme

İşletmenizin gereksinimlerine en uygun özel yazılım uygulamanızı NETGO'nun uzmanlarıyla oluşturalım.

Özel yazılım geliştirme, belirli bir müşteri, görev veya şirket için özel olarak tasarlanmış ve geliştirilmiş yazılım çözümleridir. Özel yazılım geliştirme, kullanıma hazır yazılımların karşılayamadığı veya yetersiz kaldığı belirli ihtiyaçları karşılamak için yapılır. Özel yazılım geliştirme, işletmelerin verimliliğini, müşteri memnuniyetini, rekabet gücünü artırmak, iş sürekliliğini sağlamak, maliyetleri azaltmak ve güvenliği sağlamak gibi pek çok fayda sağlar.

Özel yazılım geliştirme süreci ise şu adımları içermektedir:

  • İhtiyaç Analizi
    Bu aşamada, müşterinin ihtiyaçları, beklentileri, bütçesi ve zaman çizelgesi belirlenir. Yazılımın amacı, kapsamı, işlevleri ve performans kriterleri tanımlanır.
  • Planlama ve analiz
    Bu aşamada, yazılımın nasıl geliştirileceği, hangi teknolojilerin kullanılacağı, hangi metodolojinin izleneceği, hangi ekip üyelerinin görev alacağı gibi konular planlanır ve analiz edilir.
  • Görsel Tasarım
    Bu aşamada, yazılımın nasıl geliştirileceğini planlanır ve tasarlanır. Yazılımın teknik altyapısı, veri yapısı, arayüzü, kullanıcı deneyimi oluşturulur.. Yazılımın görünümünü ve işleyişi planlanır.
  • Kodlama ve entegrasyon
    Bu aşamada, tasarlanan yazılım kodlanır, modüller halinde geliştirilir ve birleştirilir. Yazılımın istenen işlevleri yerine getirmesi sağlanır.
  • Test etme ve iyileştirme
    Bu aşamada, yazılımın hata ve eksiklikleri tespit edilir ve giderilir. Yazılımın performansı, güvenliği, uyumluluğu gibi özellikleri test edilir. Yazılımın kalitesi ve müşteri memnuniyet durumu ölçülür.
  • Kurulum ve eğitim
    Bu aşamada, yazılımı sisteminize kurulur, kullanıcı eğitimleri verilir.
  • Bakım ve destek
    Yazılımın çalışmasını izlemek, güncellemek, iyileştirmek için bakım hizmetleri verilir.
...
...

Destek ve Danışmanlık Hizmetleri

Yöneticilerin ve kullanıcıların yardım almak istedikleri konularda NETGO'nun uzmanlarına danışın. Dijitalleşme yatırımınızdan en yüksek performansı sağlamak ve kullandığınız ürünle ilgili süreçlerinizi kolaylaştırarak anlık destek sağlıyoruz.

Destek Hizmeti, Uzaktan Bağlantı Hizmeti, Eğitim Hizmeti, Veri Tabanı ve Sistem Danışmanlığı, Yerinde Destek Hizmeti.

Destek Kanalları

NETGO müşterileri ve NETGO geliştirme çözümlerini kullanan geliştiriciler, kullandıkları NETGO ürünleri ve firmaya özel ürünlere dair soru yardım ve bilgi talepleri için destek@netgo.com.tr adresine mail atarak ya da telefon destek hattını arayarak 0212 210 5250 taleplerini iletebilirler. Buna ek olarak geliştiriciler, docs.netgo.com.tr adresinden ürün dokümantasyonlarına ulaşabilirler.